Tuesday, April 19, 2011

~kb mall dah faymes sebagai tempat bunuh diri~

salam.

hari ni cuaca cerah.
tapi haba daripada sang matahari tu dah memang boleh buat masak telur goreng kat atas jalan raya.
tidur siang ak terganggu disebabkan kepanasannya yang melampau.
*exam dah nak dekat tapi masih ada hati nak tidur di siang hari.

bumi dah semakin tua.
lapisan ozon semakin menipis.
maka kesan rumah hijau juga semakin meningkat.

mungkin disebabkan kepanasan yang melampau ini,
manusia juga amat payah untuk mengawal perasaan amarah.
kalau tidak mana mungkin terjadinya kes pembunuhan yang semakin meningkat dari hari ke hari.

tapi jika mereka tiada kekuatan untuk bunuh orang,
maka keputusan yang paling bijak untuk mereka ialah menamatkan riwayat hidup mereka dengan serta merta.
jom pakat terjun bangunan kb mall beramai-ramai.
*istighfar.



6 comments:

Khuzrin Kamarudin said...

Cari lah tempat bunoh diri yang eksterem sket.. hahhaa...

cik_paan said...

terjun turun katil pun tak mampu..
nak terjun kb mall? malas nak bangun

buDAK keCIK said...

khuzrin: tu namanya dh singkat akal. dh xreti nk beza tmpt plg ekstrem utk bunuh diri. kehkeh

cik paan: kalu dh trjun kb mall, xde mknanya nk bgn lg. org yg tlg bangunkan dia :p

mie said...

uihh!!
dah puas hidup ke budak2 sekarang ni..
huhuhuhuu

buDAK keCIK said...

mie: entahnya bdk2 skrg ni. suka sgt amek jln mudah

zmn skrg iman kna kuat!

Raji berkata said...

astagfirullahalazim
mntak kita dijauhkan perasaan cmtuh kan