Friday, April 8, 2011

~dah tua rupanya ak ni~

salam.

7 APRIL 2011, maka otomatik umur ak bertukar 21 tahun.
erk, bukan 12 tahun ek? hehe. tak nak mengaku tua.
yeay!! dah boleh mengundi.
satu undian membawa sejuta makna untuk rakyat malaysia.

terima kasih untuk mereka-mereka yang berebut nak ucap epi besday kat wall fb ak ea...
i'm really appreciate that! :)

dan tak lupa jugak untuk geng-geng kepoh B200.
pandai ye kamu berlakon.
buat-buat tak taw tarikh kelahiran ak.

tepat jam 12 tengah malam pada 8 april baru korang nak sambut besday ak ea.
anyway, thanx for the cake gurlz!



oopps. cik paan takde dalam gambar la sebab dia yang tukang snap gambar ni. hee.

dan ak sangat terharu dengan video yang dihantar oleh sepupu tercinta ak iaitu miss fiq!!
"born in the winter. beatiful you. clean like snow. you who belongs to me...
born in the winter. my lover. clear like snow. you who belongs to me."
mungkin sebab dia jauh daripada ak, maka ak sangat merindui dia...

happy birthday untuk diri ak...
may Allah bless me. amin.

tarikh kelahiran ak akan mengingatkan ak dengan tarikh kematian ak juga.
sama-sama la kita mengingati akan kematian itu adalah sesuatu yang pasti.




5 comments:

Fiq Vertigo said...

happy besday to me~~
happy besday to me~~~

*usop wilcha menyanyi*

dear, lagu tu mmg utk kamu tau!

ciompipi

buDAK keCIK said...

fiq: usop wilcha?? wahaha.
thanx utk lagu itu~~ :)

peluk kamu!! miss u~~

cik_paan said...

bersusah payah aku buat donoe je bila geng biotek wish ko...

dah tue dah, jg buat prangai budak2..aku takpe

buDAK keCIK said...

cik paan: hahaha. ko mmg. muka xde perasaan. ngee.

ko kan bdk bru drjh 6, mmg la bdk. wahaha

naz said...

selamat hari lahir :)
semoga menjadi wanita melayu terakhir haha