Thursday, March 3, 2011

~jom pakat meriahkan PPB~

salam.


cak cak cak.
akhirnya masa yang dinanti-nantikan pun telah tiba~!
PESTA PANTUN BESTARI2011 telah kembali dengan bertemakan "Pelestarian Pantun Wadah Keagungan Bangsa".


PPB akan berlangsung mulai 3-6 Mac.

Antara 14 IPT yang akan menyertai gelanggang Pesta Pantun Bestari 2011 ialah:

1. Universiti Malaya
2. Universiti Sains Malaysia
3. Universiti Kebangsaan Malaysia
4. Universiti Sultan Zainal Abidin
5. Universiti Malaysia Perlis
6. Universiti Malaysia Sabah
7. Universiti Teknologi Mara Melaka (2 Team)
8. Universiti Islam Antarabangsa Malaysia
9. Malaysia Airlines Academy
10. IPG Kampus Sultan Abdul Halim, Sg. Petani Kedah
11. IPG Kampus Gaya, Sabah
12. IPG Kampus Bahasa Melayu, KL (2 Team)
13. IPG Kampus Dato Razali Ismail, Kuala Terengganu
14. IPG Kampus Sultan Mizan, Besut

malam ni merupakan malam pengenalan untuk para peserta.
dan bermula esok, 4 Mac akan bermulanya proses saringan sehingga petang ahad, 6 Mac.
proses saringan akan berlangsung di kolej ak iaitu kolej 4, kolej kediaman bestari.
korang dijemput hadir ke kolej 4 bagi menyaksikan proses saringan tersebut.

dan malam yang paling gempak ialah 6 Mac iaitu malam final yang akan berlangsung di DTC.
malam tersebut akan dirasmikan oleh Dr. Rais Yatim.
MASUK ADALAH PERCUMA~!
jom-jom meriahkan malam final tersebut.
sape-sape nak tengok pemantun yang hot, hensem, comel, jelita, pakat ramai-ramai datang DTC okeyh. terima kasih...

datang jangan tak datang...


4 comments:

Bijen M. said...

Inflasi sifar wawasan kita.
Harga berpatutan menawan ibu.
Tin hijau pilihan saya.
Itulah susu tepung everyday baru.

Bijak bijak!

buDAK keCIK said...

bijen. m: erk, sori. ak x pndai nk berbalas pntun. setakat jd ajk tu bley la. hee. whoa, lu pndai gak ek brpantun. pe lg, jom la dtg dtc

Raji berkata said...

tahniah USM
tahniah juga org yg menjayakan progrm nih.. cewahh ksi kau bangga skit ;P

eh UM dpt nombor berapa?

buDAK keCIK said...

trima kasih~! wee~~

UM xdpt no pn. bese2 je dorang tu.
yg plg best, pemantun uia ngn usm laa