Sunday, March 27, 2011

~homesick~

salam.

hari ni sepanjang hari ak moody.
sebab?
kerana ak homesick!! sobs ;(

ak nak balik tapi jauh.
ak nak balik tapi kekangan masa.
ak nak balik tapi duit dah semakin susut.
pendek kata banyak tapi laa.

semalam ak telefon adik bongsu ak sebab semalam besday dia.
tetiba dia tanya ak, "kak, bila nak balik?"
sunyi. ak kehilangan kata-kata.
ak tak tahu nak jawab apa.

ak tahu dia sunyi tanpa ak di rumah.
kerana selalunya ak yang selalu buat bising kat rumah.
ak yang selalu usik dia sebelum dia tidur.
ak yang selalu panggil dia gendut sebab dia gemuk tapi yang pasti dia lagi tinggi daripada ak!!

ak kakaknya yang sulung yang tak pernah matang walaupun umur dah 20-an. wahaha.
adib, kakak pun rindu sama kamu!


3 comments:

Bijen M. said...

Nak belajar ilmu terbang dak?
Meh gua ajar.
Pengerasnya nanti gua cerita.
Tak mahal, lebih kurang 10 ribu.
Okebai!

Anak Pendang Sekeluarga said...

salam,menarik artikel yg di tulis...

buDAK keCIK said...

bijen m.: owh. lu sgt demand!! baik ak blk naik flight je. cpt skit sampai. ngeh3

anak pendang sekeluarga: trima kasih!! =D