Wednesday, February 16, 2011

~you, tak rindu i ke?~

salam.


sayang, dah lama kita tak jumpa...
tetiba rasa rindu menmbuak-buak...
you tak rindu i ke??








i ade simpan video yang terhangat dan paling terkini.
taip on dan hantar ke *****



ceitt. samdol punya mesej.
ak punya la excited. ingatkan pakwe lama yang mesej ak...
rupanya suruh langgan video lucah.
ek eleh.
baik ak layan citer kak limah.
lebih terhangat dan terkini daripada video ko tuh~!



you, tak rindu kat i ke?



8 comments:

adrinaqamarina said...

ai rindu u sangat2 tau :PP

Raji berkata said...

hahaha
hantar ke ap weh?
hampeh jer mesej kaut duit cmtu =.=

buDAK keCIK said...

adrinaqamarina: kalu cam2, blanja i mkn alang2 u blk m'sia ni. wahaha

raji: ak slalu dpt msg giler cmni. no ak dh kotor weyh. ingt ak ni lahap sgt ke nk tgk bnda2 vengong cenggitu. adeyh

cik_paan said...

rindu awak???
kita tak rindu la..
kita rindu kat beckham si monyet...
hensem la dye..

malu i puji dia *auwww

nur aisya humaira said...

hak2...malu OU tu,u rindu die...:)

buDAK keCIK said...

cik paan: kahkah. geli geleman ak dengor ayat ko. entah2 si beckham tu dh mati sbb mkn racun tikus blk ko. ngeh3.

nur aisya humaira: org utan tu malu tp maww. wahaha

mie said...

rindu sangat2..
ehheheeeee

buDAK keCIK said...

mie: mcm ade makna lain je tuh. wahaha