Wednesday, February 23, 2011

~perempuan mampu ke??~

salam.

minggu ni sangat menyakitkan hati.
bila dah hormon estrogen & progestrone dah tak berapa nak stabil, benda kecik pun boleh jadi isu besar. silap hari bulan, boleh meletup. kita bako je. kita bako je. (kata usop kak limah).

ak rasa dah berapa juta (erk) orang entah ak mengadu pasal ketidakpuasan hati ak.
kesian mereka. tak pasal-pasal kena tadah telinga untuk dengar bebelan ak.
terima kasih semua~!


*
**
***
****
*****
******
*******

ko dah tugaskan ak kena siapkan benda tu.
tapi asal ko buat benda tu sorang-sorang??
dah tu bila ko dah siapkan benda tu, tetiba ko nak mengungkit?
ape kes?
sape suruh buat sorang-sorang??
ak dah cakap tunggu ak beli barang-barang dulu~! tapi degil!!
lepas tu, pandai pulak mengadu kat ak yang ko sakit pinggang. padan muka.
ak pun sakit pinggang masa buat benda tu. tapi tak kuasa ak nak mengadu benda remeh cenggitu.

haa, satu lagi.
lepas ko dah siap buat benda tu, boleh pulak ko publish kat facebook:

"pompuan mampu ke buat camni?"

sodapnya mulut kak limah ko!! kak limah pun lagi sopan. enjit-enjit semut, sape sakit naik atas...

ak memang sangat hangin satu badan bila nak dibanding-bandingkan dengan gender.
silap hari bulan, angin puting beliung pun boleh singgah kat ak jap.
siap ko! nanti ak hias benda tu sampai nampak menawan!!

"PEREMPUAN TERLEBIH MAMPU BUAT BENDA TU SAMPAI NAMPAK MENAWAN!!"




8 comments:

cik_paan said...

kita BOM je!!!
cis, memang dah lame aku tahan nak baling kerusi meja kat mamat tu!!

Bijen M. said...

Gua lelaki.
Sebab tu gua hensem.
Lu boleh ke hensem hensem?

buDAK keCIK said...

cik paan: mamat tu mmg suka gna kuasa veto dia~! adeyh. meyh kita baling sama2 kerusi meja kt mamat tu...

1, 2, 3... eh, nape xkna pn??

bijen: huk alos. perasan ensem la plk kt cni. gua pn bley ensem2 ape. nnti gua pakai misai sket, pakai baju melayu kaler pink. konpem lg ensem dri lu. wahaha

Amira Amair The Poyos said...

sabor..sabr...
takut akak bc,..
hahaha..
akak pun gangster gak masa blajaq dulu..mne2 laki nak buli..dia merasa la tapak kaki ku yg cmel ni..hikkkk

buDAK keCIK said...

amira amair the poyos: owh. jgn takut kak. sy mrh2 kt cni je. sy cpt cool. heh.

erk. sy x gangter. tp garang. grrrrrrrrrrrr. wahaha

mie said...

aduh!!
no komen...
ehehee

Raji berkata said...

ah nih racist jantina nih
hahaha xpe2
sabo jela~

buDAK keCIK said...

mie: lu terasa laa tu...

raji: mmg tgh sabo la ni. kalu x, dh lama ak sembur bdk tuh