Monday, February 21, 2011

~keputusannya...~

salam.

alhamdulillah ak dah selamat mengundi pagi tadi.
kaunter mengundi telah pun ditutup tepat jam 5 petang tadi.

lebih kurang pukul 6.30 petang tadi sampai sekarang, ada kedengaran bunyi bising di kawasan kolej ak.
dengar suara orang dok terpekik-pekik dan siren kereta peronda(kot)...

online fesbuk, ak dapat taw semua calon umum dimenangi oleh pro-m.
alhamdulillah. ak rasa mereka memang patot menang~!
kehilangan mastura, salah seorang calon umum pro-m juga ada hikmahnya.
cuba bayang, tepat jam 12 tengah malam tadi mastura telah berjaya ditemui.
memang terang tang tang, orang yang culik mastura tu sengaja nak halang proses kempen pro-m.
terlalu banyak keburukan dan kelemahan yang ditonjolkan oleh pihak yang satu lagi dalam PRK tahun ni.
pihak yang mana??
lu pikir la sendiri~!

okeyh sekarang ni ak nak pikir pasal test physio microbe pulak ni.
pagi esok test tapi stadi nya baru sekerat jalan.
dah nak pecah kepala otak ak dok stadi pasal benda yang susah untuk difahami.
uwaaaaaaaa. dah la sakit perut sangat ni~! sobs...




6 comments:

Bijen M. said...

Habislah lepas ni demonstrasi anti-kerajaan baru pulak.
Ha ha.

buDAK keCIK said...

asal plk?? ingt pro-m tu anti kerajaan ke ape? erk

Bijen M. said...

'Anti-kerajaan baru'.
Pehe dok?

buDAK keCIK said...

owh. pehe sgt en bijen~! xpe anti kerajaan versi suara student okie. heh

Raji berkata said...

hahaha abis lah lepas ni lagu UM mesti kena gubal balik la ni ;D
calon kolej 12 ad menang x eh? :P

buDAK keCIK said...

raji: mne ade kna gubah... erk calon klj 12? mne ak taw. ak knal calon tp xtaw la plk klj mne kan. hee