Friday, January 28, 2011

~pagi yang sangat menawan~

salam.

pagi jumaat yang kalut.
baru je pikir nak rilek-rilek. nak bangun lambat. mentang-mentang lab cancel. pastu malam ni nak balik kan. yeay. malam ni balik~!

TAPI ak bangun pagi malas-malas sebab nak print resume, nak print surat YB. ye surat YB.
ak balik bukan dok goyang kaki kat rumah sambil menambahkan lemak yang sedia ada.
ak balik dengan visi dan misi yang perlu dilaksanakan.
cehh. ayat sangat palsu. kehkeh.
tapi ak siyes la. ak balik ni kena jumpa YB atas urusan pesta pantun bestari yang bakal berlangsung pada bulan Mac bertempat di Dewan Tunku Cancelor UM.
lagi sekali ak promote pesta pantun bestari okeyh.





dan alhamdulillah. surat latihan industri + resume sudah selamat sampai di tangan lecturer ak pagi tadi.
lulus ke tak lulus, tu lain cerita la pulak kan.

yang pasti, ak dah selesaikan resume bagai tuh.
tinggal nak jumpa YB je bila balik kelate.
harap semuanya berjalan lancar. insyaAllah.

bas malam ni pukul 9.30 malam...
tak pernah-pernah ak naik bas cepat ekspres.
gara-gara tiket bas feveret ak dah habis.
makanya, ak rembat je la segala tiket bas yang ada kat depan mata ak. ngeh3.

erk. bas cepat ekspres? cepat sangat ke bas tuh? sampai diekspreskan.
macam menakutkan je.


7 comments:

cik_paan said...

semoga selamat sampai..
anti-virus dormant la seminggu nie

buDAK keCIK said...

taw xpe. hehe

thanx paan. smoga kamu merindui bdk SI unit. toink2

cik_paan said...

sape rindu sape ni????

Raji berkata said...

jgn lupa baca doa naik kenderaan ;D
semoga selamat smpai ke destinasi yg ditujui

aleen aiden said...

hahah.bas yg xbrape cepat pon ade jugak yg d ekspreskan.. :P

Bijen M. said...

Gudlak untuk kecepatan anda!
Ha ha ha.
Fi amanillah.

Raji berkata said...

wat kt DTC eh
ajak lah ak join =.="
nk dgr gak pantun2 nih