Friday, January 14, 2011

~nak main gitar boleh?~

salam.

hari ni, kelas ak abes pukul 8 malam. kelas caklempong~!
yeay. ak sangat suka kelas ni sebab tak memberatkan otak ak.
kami hanya perlu main ketuk-ketuk je.
di samping, lecturer yang sangat hensem dan muda. phewwwiiitt.
makin la bertambah semangat untuk ak pergi kelas ni. wakakak.

ak baru nak berjinak-jinak dengan caklempong okeyh.
tapi ak lagi suka kalu dapat main gitar weyh.


ade sesiapa yang sudi nak ajar ak main gitar tak??


5 comments:

ANATI SOKI said...

heheheh.. anat reti main.. tp tak reti baca note. plek kan? hehehe

buDAK keCIK said...

tu mknanya anat ade talent yg trsembunyi. whoa. best nya bila pegang je gitar pas2 tros dpt main.

x yah nk hafal note yg sgt2 fenin. hee

dheA said...

meh nk ajar...
ngeh3...=)

alfa_sh said...

aik...
nk pi bljr ker ?? nk pi tgk lec..herm...

Raji berkata said...

petik keluar bunyi ak reti jer @@