Thursday, January 20, 2011

~cubaan meraba bra~

salam.

pada suatu petang yang tenang, ak berjalan balik ke kolej dengan kawan-kawan ak lepas tamat kelas biochemistry.
macam biasa la, tyme petang-petang cenggitu mesti ramai yang jogging.
kami berjalan dengan penuh riang-ria kerana boleh cuci mata sikit-sikit.
ape? ingat lelaki je ke yang boleh cuci mata? kami pun boleh laa der. apedehal??

pastu, bila sampai kat satu simpang tu, kawan-kawan ak yang lain dah jalan sampai ke depan.
ak je la yang terkedek sorang-sorang kat belakang.
sebab khusyuk reply mesej kawan ak.

tetiba, ak rasa ada orang sentuh bra ak~!
ak tergamam.
ak terpaku.

kurang ajar punya lahanat~!
sepantas kilat ak pusing sambil mengingati teknik tae-kwon-do yang telah ak pelajari 7 tahun lepas. erk.

TAPI langsung takde kelibat orang mahupun bayang.
pelik.
ajaib.
sape yang berani pegang bra ak tadi?

bila ak pusing ke depan semula, sekali lagi ak rasa bra ak disentuh.
sekali lagi ak pusing.
kosong. pandangan ak tetap tak nampak kelibat orang di belakang ak.


cepat-cepat ak pusing ke depan semula dan berlari mendapatkan kawan ak.
lepas tu, baru ak perasan...



rupanya goody bag yang ak sangkut kat bahu kanan ak ni yang gatal tersentuh bra ak.
ak baru sedar, hari tu ak pakai goody bag je sebab kelas ak ade 2 je.
ak malas nak pakai beg kuliah yang selalu ak guna. hee.



nasib baik ak tak cepat panik~!
kalu tak, maunya ak jerit kat tepi jalan tu: TOLONG. PEROGOL BERSIRI.


9 comments:

hiro said...

kena baca doa keluar uma tu..hheee

nanad said...

nasihat: sila lebih berhati2 selepas ni ;) heh

Raji berkata said...

hahaha
ptot la ak rasa tiap2 ari ad org raba aku skali =.=

ANATI SOKI said...

ceh igt tol la td kamu kena raba.. ceeeh... oh.. anat tertipu.. hehehehehhee

buDAK keCIK said...

hiro: sblm kuar, ak dh bc ayat kursi kot... setiap kali after solat.

nanad: insyaAllah. hehe

raji: kan kan. tiap2 ari kna raba. wahaha

anati soki: anat~! anda trkena panggilan hangit. ngeh3

buDAK keCIK said...

hiro: sblm kuar, ak dh bc ayat kursi kot... setiap kali after solat.

nanad: insyaAllah. hehe

raji: kan kan. tiap2 ari kna raba. wahaha

anati soki: anat~! anda trkena panggilan hangit. ngeh3

Fiq Vertigo said...

hiro tak raba bra... dia raba coli je....


hahahahhaa

buDAK keCIK said...

fiq vertigo: betul2. hiro raba coli kaler pink plk tuh. wahahahahha

achik yg kuat sgt membebel.. said...

ngeee...mcm tu plak...hihi...kelakau jek...


p/s : eh cne na buat pop up comment ni ek...cane ek..?