Sunday, December 5, 2010

~benci benda tu~!

salam.

benda tu...
datang kembali.

ak benci benda tu~!
kerana ia bikin ak sengsara.
kerana ia membuatkan ak stress.
kerana ia mampu menghilangkan mood ak.
bila mood ak hilang, muka ak mampu untuk berkedut macam ni...

apa pandang-pandang?ak ade hutang dengan ko ke?


benda tu juga membuatkan ak tersangat sensitif...
senang nak nangis. sobs.
cepat terasa.

benda tu juga bikin ak panas~!
cepat melenting.
setiap saat, ade je benda yang membuatkan ak tak puas hati~!
grrrrrr.

sori kawan...
kerana ak bermasam muka semalam.
tapi nasib baik korang paham dengan keadaan ak.

bila ak tetiba je jadi bisu tanpa sepatah kata, korang paham...
bahawa mood ak tengah swing~!
uwaaaaa.

ak benci benda tu...mood swing~!
sangat benci...



5 comments:

cik_paan said...

ha, aku taw ape benda tu...
tetttt.....

buDAK keCIK said...

ape tettt?mood swing la.adeyh.sengsara gler ngn mood x btul ni.bkn bley sgt~!

mie said...

apakah???

buDAK keCIK said...

mie: mood swing taww??

Azmie Ab said...

Apakah???