Wednesday, November 3, 2010

~perasan model~

salam.

semalam,
lepas semua keje ak selesai, ak pergi meronggeng kat midvalley.

ak pergi pukul 5.15 p.m. kot dengan menaiki bas rapid.
bila pergi tyme camtu, alamatnya secara otomatik ak akan bertukar jadi sardin. ngee.
ak berasak je dalam bas tu. peduli ape ak.
janji ak selamat sampai mid.
cuma satu je yg ak takut. RABA-MERABA~!
tapi setakat ni, TAK PERNAH lagi kena raba~!
tak maw~! mintak jauh la semua tu. amin.

punya la lama nak sampai mid sebab jalan jammed~!
biasa la. tyme orang balik keje kot.
masa ak tengah khusyuk menikmati panorama alam dari dalam bas, ak perasan ade kereta kat sebelah bas ni dok gelak-gelak dengan kawan dia dok tengok aksi sardin kami.
ceit. kureng asam.

pastu, tetiba ak nampak mamat ni pegang pepejal yg berwarna hitam~!
apekah??
bila ak mengamatinya...pepejal tu adalah kamera nikon.

ape kes nak snap gambar sardin? masa jammed pulak tu.
menawan sangat ke?

alamak, camne ak nak posing ni?


nak posing camni ke?
haish, bajet comel pulak.


ke camni?
nanti, beliau terus meminang ak pulak.
ak nak graduate dulu~!


yg ni?
sopan sangat tu.


???
abes tercalar imejku yg ala-ala gadis melayu terakhir~!
ngeh3.


ke senyum camni je?


erk? motif?


alolo...comeynyer.


ak teringin nak posing camni tapi kiri kanan ak penuh ngan sardin hitam putih.
camne nak posing? sob3.


yg ni cam bajet macho pulak.


posing camni la senang.
konpem tak tido malam~!
kalu tido pun, konpem beliau akan termimpi-mimpi~!
ngee.

1 comment:

piNky LuCiA said...

tak suka time org balik keje.