Friday, November 26, 2010

~budak merah vs ak?~

salam.

haish. tyme ni jugak la dia nak terkenang zaman muda-mudi dulu.
tapi siyes rindu zaman budak-budak~!
tyme tu suka ati ak je ak nak buat ape pun.
kalo ak tetiba je pergi cubit bontot akak yang pakai seluar sampai nampak garisan underwear tu pun dorang boleh senyum je.
"takpe. dia masih budak". ngeh3.

sape suruh pakai seluar ketat-ketat.
ak dengan innesen nye pergi la tarik benda garisan tu.
maklum la budak. semua benda dia nak taw.
kahkah.

pastu, suka main masak-masak la. biasa la budak pompuan. mainan ni memang dah sebati dengan diri kami.
sebab mak selalu cerita, kalo tak pandai masak, nanti suami lari.
so, kami pun start la praktis sejak dari kecik lagi.
dengar tu kaum adam. kami start praktis masak-masak sejak dari kecik lagi~! kihkih
main kejar-kejar la.
main ossom la. ala yang main guna tangan tu, ade batu, burung, air, pistol.
main nyorok-nyorok la.
part nyorok-nyorok ni la yang ak paling suka.
pernah gak sekali ak nyorok sampai ak tertido sebab budak-budak tu tak dapat nak carik ak.
terer tak port nyorok ak...



pastu kalo masuk bab citer kartun, ak suka layan citer teletubbies ni~!
tak pernah miss la wa cakap lu.
suka bila tengok part dorang nak makan.
dorang akan guna mesin untuk keluarkan kek (kalo tak silap).
tyme dorang nak makan je, dorang pun mula la beratur kat mesin tu nak amek makanan masing-masing.
pastu, ak mula la meleleh air liur sebab teruja tengok kek dorang.
pastu, merengek gedix-gedix kat mak ayah ak nak kek jugak.
aiseh. budak senang je terpengaruh~!



pastu, boleh pulak kawan ak cakap muka ak cam teletubbies merah ni~!
sila JANGAN bayangkan bontot dia macam bontot ak~!
erk??


ak dah terkena sumpah ke?
ke mak ak pun suka layan citer teletubbies masa ngandungkan ak dulu?


ke disebabkan paras ketinggian kami hampir sama?
uwaaa. taw la ak kecik. jangan la nak perli-perli ak dengan budak merah ni.
sob3.

7 comments:

Fiq said...

tang paras ketinggian sama tu pon betol jugak!!!
hahahahahahahahahha

buDAK keCIK said...

fiq!!!!!!!!!!!!!!

dayu_myself said...

waaa.....syikin,masa kecik2...ish3.....bahaye dok dkt2 syikin wktu kcik2...hahaha

buDAK keCIK said...

dayu: sy memang ganasz~! kehkeh

cik_paan said...

saya sokong bab ketinggian tu!

buDAK keCIK said...

paan: uwaaa...........sob3

Firol said...

bukan zaman gua ....